Personale Partners ApS
Personale Partners ApS tilbyder HR services og konsulent ydelser på tværs af alle brancher.
Vores erfarne HR eksperter kan vi assistere din virksomhed med: Rekruttering, Mandskabsudlejning og Lønadministration. Og vores konsulenter har et bredt sæt kompetencer indenfor: Ledelse, Salg, Strategi, Drift, Organisation, Økonomi, HR og Iværksætteri.
Vi arbejder målrettet på at skabe fremdrift i din virksomhed.
Rekruttering & Mandskabsudlejning
Oplever din virksomhed en varierende mængde arbejdsopgaver der skaber et behov for en fleksibel medarbejderstab, eller oplever du vækst der betyder du er nødsaget til at udvide med flere fastansatte? Personale Partners ApS er specialister i rekruttering og personale udvælgelse, så vi kan hjælpe din virksomhed med at udvide med de rigtige profiler. Vi tilbyder, rekruttering med henblik på fastansættelse og Udlejning af kvalificeret mandskab til midlertidige vikariater.
Vi analysere dine behov
Rekruttering til fastansættelse
Uforpligtende indtil faktisk ansættelse
2 måneders prøve periode
Første dag gratis ved mgl. tilfredshed
Fastansættelse uden flere omkostninger
Fleksibel arbejdskraft
Dag til dag tiltrædelse og opsigelse
Første dag gratis ved mgl. tilfredshed
Vi rekrutterer personale indenfor ALLE fag på tværs af ALLE brancher.
Ved Try & Hire og i vores Mandskabudlejningen opererer vi primært med følgende faggrupper: Maler, Tømrer, Arbejdsmand, Kontor, Rengørin & Lager/Logistik.
Konsulent ydelser
Personale Partners ApS tilbyder konsulent ydelser indenfor: Ledelse, HR, Organisation, Salg, Strategiske Forretningsprocesser, Metoder og Iværksætteri.
Med flere års erfaring indenfor ledelse og drift står vores konsulenter til rådighed for at hjælpe din virksomhed med optimering eller omstrukturering.
Vi assistere primært virksomheder, når ambitiøse mål skal realiseres eller når svære udfordringer begrænser organisationens udvikling.
Vi gør vores kunder i stand til at løse ledelsesmæssige udfordringer hurtigt og effektivt igennem udvikling af både den personlige ledelse, det samlede ledelsesteam og jeres organisation.
Lønadministration
Personale Partners ApS håndterer alle opgaver inden for lønadministration for alle virksomhedstyper.
Ved at outsource dine lønudbetalinger til os, kan din virksomhed bruge tid på at udvikle forretningen istedet. Vi kan optimere lønfunktionen, så der kan frigives ressourcer ved at reducerer tidsforbrug på administration.
Vi tilbyder følgende: Indhentning af løninput Lønudbetalinger Distribution af lønsedler Refusion for sygdom/løntilskud etc. Afstemning af udbetalt løn Indberetningerne til SKAT, ATP, pensionsselskaber etc. Opbevaring af stamdata for personale Procesoptimering Integration til økonomisystem Udarb. af Ansættelseskontrakter
Søger du nye udfordringer?
Personale Partners ApS tilbyder et alsidigt og dynamisk arbejdsmiljø i en virksomhed i vækst. Vi har konstant tilgang af nye kunder, som kræver kvalificeret, kompetent og motiveret arbejdskraft til deres virksomhed. Vi beskæftiger folk i alle brancher i henhold til efterspørgsel.
Vi arbejder med vikarservice, personaleudvælgelse, rekruttering og konsulentydelser for danske virksomheder i alle størrelser. Derfor søger vi altid nye medarbejdere i hele landet til spændende og udfordrende stillinger.
Uopfordret ansøgninger sendes til: job@personale-partners.dk
Ledige Jobs:
Håndværker – Tømrersvend
Håndværker – Malersvend
Kontor/Admin – Kontor assistent
Transport/Logistik – Manager